Returnarea bijuteriilor din metale prețioase și/sau cu pietre prețioase, precum și a ceasurilor din oțel sau bijuterie de calitate corespunzătoare, se efectuează în cazul în care produsul a fost achiziționat de la distanță, fără posibilitatea cumpărătorului de a se familiariza direct cu produsul înainte de achiziție. Cererea de returnare trebuie trimisă nu mai târziu de 7 (șapte) zile calendaristice de la primirea produsului, cu condiția păstrării aspectului inițial și a etichetelor produsului (sigilii și etichete intacte). Returnarea produselor achiziționate în magazinul fizic nu este posibilă.
Restituirea sumei pentru produsele menționate se efectuează în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea produsului de către vânzător.
Cheltuielile de transport pentru returnarea bijuteriilor din metale prețioase și/sau cu pietre prețioase, precum și a ceasurilor din oțel de calitate corespunzătoare, achiziționate de la distanță, sunt suportate de cumpărător.
Pentru schimbul sau returnarea produselor de calitate necorespunzătoare în perioada de garanție, cumpărătorul trebuie să trimită pe adresa de e-mail online.sales.solovovjewelry@gmail.com următoarele documente:
- Fotografia produsului cu indicarea defectelor (defectul trebuie să fie clar vizibil în fotografie).
- Declarație de returnare în formă liberă, în care se indică datele cumpărătorului care a efectuat plata și datele pentru restituirea sumei. Proprietarul contului bancar în care se vor returna banii trebuie să fie aceeași persoană cu solicitantul.
- Scan sau fotografie a pașaportului cumpărătorului.
Cererea trimisă prin e-mail online.sales.solovovjewelry@gmail.com este procesată în termen de 3 zile lucrătoare.
După aprobarea cererii de returnare a produsului de calitate necorespunzătoare, cumpărătorul va primi informațiile necesare pentru trimiterea produsului. Produsul trebuie ambalat astfel încât să se asigure integritatea acestuia (ambalarea este responsabilitatea expeditorului). De asemenea, trebuie atașată declarația de returnare în original, semnată.
După primirea produsului cu reclamația, vânzătorul poate efectua o expertiză tehnologică pentru a determina cauza defectelor. Pe baza rezultatelor acestei expertize, se ia o decizie privind acceptarea sau respingerea reclamației, cu furnizarea motivelor. În cazul respingerii reclamației, cumpărătorul are dreptul să ridice produsul de la adresa indicată de vânzător.
Reclamațiile sunt analizate în termen de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la primirea produsului și a declarației de returnare originale, cu condiția furnizării tuturor documentelor necesare.
În cazul acceptării reclamației de către vânzător, restituirea sumei se efectuează în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare după expirarea perioadei de procesare a reclamației.